Even Geduld A.U.B

Binnenkort kom ik terug met een hoop leuke dingen, waarschijnlijk zowel voor (entertainment) als achter de camera (Kermishobby). Ik kan maar één ding beter neerzetten. Laat je verrassen!

Film & Montage is van mijn hand.
De teller staat inmiddels op 511 abonnees. En daar krijgen de abonnees zeker veel frisse filmreportages voor terug, met een vernieuwde intro voor seizoen 2024, die ik ook geproduceerd hebt. Daar zit voor een paar seconde film, best wel veel werk in van een half uur. Film maken en produceren gaat veel tijd inzitten. De vernieuwde intro komt pas online zodra ik de 1e reportage geproduceerd hebt. En dat is al gauw binnenkort. Nieuw dit jaar is. Is dat zowel de kermissen in Nederland gedaan wordt, als in het noorden. Met een vleugje buitenlandse kermissen, wat ook nieuw is. Het noorden daar ben ik mee begonnen, omdat die toen vaak vergeten worden door de liefhebbers! Dus nam ik toen het initiatief. Zo is Kermis On tour ontstaan, alleen wordt het nu uitgebreid. Je moet het publiek inpakken, heb ik geleerd op de toneelschool. En dat doe ik graag. Jullie staan vrij om te abonneren en veel kijkplezier gewenst op mijn kanaal.

Plaats een reactie