2023: Een Verrassend Jaar

Als ik terug kijk naar het jaar 2023, met een hoop leuke verrassingen die op mijn pad zijn gekomen, zo deed ik de mijn 1e presentatieklus voor Nickmans, van zijn jubileum als vlogger. In attractiepark Slagharen, en daar ben ik hem dankbaar voor. Tijdens de Meikermis Groningen 2023, was het weerzien van een oude topper en tevens tegenwoordig ook vlogger PatrickRH. Zo was het buiten mijn kermishobby om, ook de bedoeling om op te gaan treden en te gaan Try-Outen in Spijk, helaas moest ik die optreden verstek laten gaan. Want de openbaar vervoer in sommigen dorpen van Groningen, is soms barslecht in Groningen, daar zal de gemeente echt wat aan moeten doen. Dus deed ik onvoorbereid, maar professioneel mee met de Utrechts Cabaret Festival, en over die optreden ben ik nog niet tevreden over. Muziek wat te vroeg in gestart was voor de monoloog, dus was het continue schakelen. Het kon beter. Ik schijn ook voor 2024 terug te komen met een nieuw hoofdstuk op cabaret, over vallen en opstaan en gewoon doorgaan, opgeven is geen optie. Waar en wanneer is nog onbekend. De voorbereidingen ben ik al mee bezig. Al doende leert men. Ik sta tevens ook open om mee te doen voor een podcast, om te praten over de actualiteit. In Tilburg deed ik een interview voor Zwieren & Zwaaien, en ook hun ben ik zeer dankbaar. Het was volgens de berichten van de mensen die ik mag geloven, een interessant interview. In Tilburg kwam ik ook een oude bekende tegen namelijk Ruben, dus dat was even bijbabbelen. Want het leven, Dat blijf ik bij sommige momenten opmerkelijk vinden. En komisch, en dat vindt ik dan. En dat komisch uit de hoek komen, dat kwam goed uit, toen ik weer de rol van mijn leven had, als Piet. Je doet het 18 jaar, en de rest ging gewoon op automatisch piloot. Ook al was vaak het mijn adem in te houden, want mijn jas, zat soms te strak, en dus ook weer uitblazen. Want anders speelt het zo moeilijk. Leermoment, even afspraak maken bij Theaterkostuums & meer – Sint en Kerst kostuums, voor een nieuw kostuum. De aanvragen voor 2024 waren al binnen gekomen, dus ook daar komt een vervolg aan.

Ik zeg op naar 2024. Tijd voor een nog mooier hoofdstuk met nog meer verrassingen. En voor iedereen alvast een goed 2024, maak er een feest van!

Presentatie voor Nickmans in Attractiepark Slagharen.
Een vrolijk weerzien met The PatrickRH.
Halve finalist Utrechts Cabaret Festival 2023.
Interview Zwieren & Zwaaien, over mijn hobby de kermis.
Ruben kwam ik ook nog in de avond tegen, en dat werd een gezellige babbel.
Frans Bauer & Sieneke in Tilburg tijdens de Roze Maandag.
Met Atze Lubach (voorzitter, Bond van Kermisbedrijfshouders) & Kermismeester Maarten van Asten.
Het was weer ouderwets gezellig, en voor de kinderen. Daar doen wij het voor.

Plaats een reactie