Ik Wil Het Voor Je Zingen.

Voor het eerst sinds jaren heb ik meegewerkt aan een videoclip, ditmaal van Marlous Oosting, want ik vond het idee van Marlous van de videoclip wel uniek. En het is weer een leuke ervaring. De dag van de opname, was een geslaagde dag zoals je ziet, iedereen is perfect op elkaar ingespeeld.

Marlous wil ik nogmaals bedanken voor de geslaagde dag, en veel succes wensen met haar nieuwe hit: Ik wil het voor je zingen.

Geniet ervan.

De officiële videoclip.
Speciaal voor de liefhebbers, die nieuwsgierig zijn hoe een videoclip geproduceerd wordt, een uniek kijkje achter de schermen van: Ik Wil Het Voor Je Zingen.
Deze beelden krijgen jullie van mij exclusief, en zijn ook door mij gemaakt. Uiteraard, met toestemming van Marlous.
Mijn feestmenu, tijdens het opnemen moet je goed eten. Want soms duren opnames wel een hele dag. En dan spreek ik uit ervaring.
Een foto van achter de schermen van Ik Wil Het Voor Je Zingen.
Met de trotse zangeres zelf.

Plaats een reactie