Een moment om te koesteren.

Dit is een moment wat ik koester, en waar ik serieus trots op ben! Met mijn grote voorbeeld Youp van ’t Hek op de foto. En ik was zenuwachtig, de laatste keer dat ik zo zenuwachtig was toen ik Bram van der Vlugt had ontmoet in 2010, ook een voorbeeld van mij. En Youp heeft mijn boek gesigneerd van zijn oude voorstelling Scherven, wat tevens mijn favoriete voorstelling van hem is. Mocht dit het hele jaar zo doorgaan! Dan ben ik zeer tevreden.

Dit moment, pakt niemand meer van mij af.
Zo gelukkig hebben jullie mij nog nooit gezien. Foto: Forum Groningen.
Scherven is officieel gesigneerd door Youp.

De eerste keer Youp van ’t Hek in het theater vergeet ik nooit meer, dat was in De Tamboer in Hoogeveen met zijn voorstelling Omdat De Nacht met Lotte Horlings in 2010, en sindsdien heb ik geen voorstelling van hem gemist. Uitgezonderd van een Korrel Zout.

En voor de liefhebbers die nieuwsgierig zijn, wanneer de voorstelling De Laatste Ronde op TV komt. Uit betrouwbare bron, kan ik typen dat het pas op 1 juni 2024 wordt uitgezonden. Mijn bron: Youp zelf.

Ik heb genoten, van De Laatste Ronde, nog één keer Youp in het theater.

Youp in de uitverkochte Stadsschouwburg Groningen.

Plaats een reactie